Brugervenlighed er nøgleordet!

Partsplanner som abonnement​

Få et samlet overblik med Partsplanner

  • Integreret med Forsi.dk/Autotaks: Som bruger af Partsplanner får du et samlet overblik over dine godkendte forsikringsskader på person- og varebiler.
  • Nem og Hurtig Bestilling: Med vores integration til Forsi.dk/Autotaks kan du nemt og hurtigt håndtere dine bestillinger af skadedele. Send automatisk bestillinger til dine foretrukne leverandører.
  • Bestil på 10 Sekunder: Uanset om det er originale, alternative eller brugte dele, kan du afgive din bestilling i ét enkelt klik på kun 10 sekunder.

Partsplanners abonnement baseret SaaS

Introduktion af Partsplanner: En softwareløsning, designet og udviklet i Danmark, skræddersyet til at transformere og effektivisere driften af værksteder og skadecentre.

Automatiseret integration til reservedelsdata

Når du tilmelder dit værksted eller skadecenter til Partsplanner, får du adgang til en fuld integration med Forsi.dk/Autotaks. Dette betyder, at reservedelsdata automatisk udtrækkes og gøres klar til bestilling, så du kan sende dine ordrer videre til dine foretrukne leverandører med lethed.

Fleksibilitet i leverandørvalg

Med Partsplanner har du fuld kontrol. Du kan tilknytte dine egne leverandører og ved opstart vælge mellem originale dele, alternative dele og brugte dele. Dette giver dig en skræddersyet oplevelse, der matcher netop dit værksteds behov.

Effektivitet i Højsædet

Glem langvarige bestillingsprocesser. Med Partsplanner kan du afgive en bestilling af skadedele på blot 10 sekunder med ét enkelt klik. Dette minimerer administrativt bøvl og sikrer et konstant og stabilt flow i din daglige drift.

"Partsplanner giver mig overblik om delene er bestilt og hvornår de lander, samt giver mig mulighed for med få klik, at bestille dele så snart rapporten er godkendt. Det sparer mig for en masse tid – og ved mit fravær kan enhver kollega hurtigt skabe sig overblik, over hvornår reservedelene lander i vores butik. Ydermere skal pladesmedene ikke bruge tid på at rende op på lageret, de bestiller direkte fra computeren på pladeværkstedet og har mulighed for at vedhæfte billeder direkte fra forsi. Super effektivt værktøj til bedre overblik og effektivisering – og yderst simpelt at bruge.”​

Jacob Kolster​

Skaderådgiver

​"Det gør min hverdag lettere at jeg med nogle enkelte klik kan bestille skadedele i en fart, uden at skulle gemme filer, skrive mails og vedhæfte til de forskellige leverandører jeg har aftaler med."

Bo Lambach​

Værkfører

​"Vi får hurtig og tidsbesparende bestilling af skadedele, som gør hverdagen nemmere for både mig og mit lagerpersonale."     

André Ravn

Skadeansvarlig

​"Partsplanner sparer os for en masse tid, skaber overblik over bestillinger og sikrer at der ikke er tvivl eller fejl ved ferier og sygdom"     

Rasmus Rasmussen

Salg & eftermarked

​"En stor hjælp i det daglige både ved påmindelse om godkendte rapporter, og at jeg er sikker på det er de rigtige dele der bliver bestilt.

Gør også at vi har mulighed for at sikre at prisen i forsi er korrekt i forhold til vores lager.

Gør det at bestille dele nemt og overskueligt, og man kan tydeligt se om der er bestilt eller ej."     

Christina Niemann

Værkfører

Dét siger kunderne​

Designet og udviklet i Danmark

Partsplanner er dansk designet og dansk udviklet software, som er sat i verden for at lette hverdagen for værksteder og skadecentre i Danmark. Når dit værksted eller skadecenter er oprettet på Partsplanner, udtrækkes reservedelsdata automatisk fra Forsi.dk/Autotaks, så du nemt og hurtigt kan sende dine bestillinger videre til dine foretrukne leverandører. Du har altid mulighed for at få tilknyttet dine egne leverandører i Partsplanner.

Ved opstart udvælger du selv dine leverandører på Originale dele, alternative dele og brugte dele. En bestilling af skadedele tager i gennemsnit 10 sekunder og foregår med ét enkelt klik. Det giver dig mindst mulig administrativt arbejde og skaber de bedste betingelser for stabilt flow i driften.

Har du spørgsmål eller brug for hjælp?

Så skriv til os ved at udfylde formularen. Vi sidder klar til at besvare dine spørgsmål og vender typisk retur indenfor 1-2 arbejdsdage.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Du er også velkommen til at give os et kald eller sende os en mail!​

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Kontakt

Partsplanner.dk ApS

CVR: 40476660

Norgesvej 2, 6100 Haderslev

Klik her for rutevejledning

 

Telefon: 71 99 02 50

E-mail: mail@partsplanner.dk

Vil du prøve partsplanner?

Bliv kunde i dag!

Copyright © 2024 Partsplanner.dk ApS. Alle rettigheder forbeholdes.