Brugervenlighed er nøgleordet!
Prøv det!
- Overblik
- Hurtig og nem bestilling af skadedele
- Indkøbsoptimering
- Hurtig og nem bestilling af skadedele
- Indkøbsoptimering
Prøv det
- Overblik
- Hurtig og nem bestilling af skadedele
- Indkøbsoptimering
- Hurtig og nem bestilling af skadedele
- Indkøbsoptimering
Partsplanner er dansk designet og dansk udviklet software, som er sat i verden for at lette hverdagen for værksteder og skadecentre i Danmark. Når dit værksted eller skadecenter er oprettet på Partsplanner, udtrækkes reservedelsdata automatisk fra Forsi.dk/Autotaks, så du nemt og hurtigt kan sende dine bestillinger videre til dine foretrukne leverandører. Du har altid mulighed for at få tilknyttet dine egne leverandører i Partsplanner. Ved opstart udvælger du selv dine leverandører på Originale dele, alternative dele og brugte dele. En bestilling af skadedele tager i gennemsnit 10 sekunder og foregår med ét enkelt klik. Det giver dig mindst mulig administrativt arbejde og skaber de bedste betingelser for stabilt flow i driften.
”Partsplanner giver mig overblik om delene er bestilt og hvornår de lander, samt giver mig mulighed for med få klik, at bestille dele så snart rapporten er godkendt. Det sparer mig for en masse tid – og ved mit fravær kan enhver kollega hurtigt skabe sig overblik, over hvornår reservedelene lander i vores butik. Ydermere skal pladesmedene ikke bruge tid på at rende op på lageret, de bestiller direkte fra computeren på pladeværkstedet og har mulighed for at vedhæfte billeder direkte fra forsi. Super effektivt værktøj til bedre overblik og effektivisering – og yderst simpelt at bruge.”

"Det gør min hverdag lettere at jeg med nogle enkelte klik kan bestille skadedele i en fart, uden at skulle gemme filer, skrive mails og vedhæfte til de forskellige leverandører jeg har aftaler med."

"Vi får hurtig og tidsbesparende bestilling af skadedele, som gør hverdagen nemmere for både mig og mit lagerpersonale."

"Partsplanner sparer os for en masse tid, skaber overblik over bestillinger og sikrer at der ikke er tvivl eller fejl ved ferier og sygdom"

"En stor hjælp i det daglige både ved påmindelse om godkendte rapporter, og at jeg er sikker på det er de rigtige dele der bliver bestilt.
Gør også at vi har mulighed for at sikre at prisen i forsi er korrekt i forhold til vores lager.
Gør det at bestille dele nemt og overskueligt, og man kan tydeligt se om der er bestilt eller ej."

Tidligere
Næste